pondělí 22. března 2010

Staré nové lyže

Salomon Crossmax V12

Ne, že bych byl nespokojen se svýma starýma Crossmaxama 9, ale přeci jen mi vadila jejich krátká délka (155cm) a trochu nervóznější projev při rovné jízdě. Přemýšlel jsem o lyžích delších s větším obloukem, tak trochu pohodové obřačky. Přeci jen už se mi nechce udělat padesát obloučků než sjedu sjezdovku. Čirou náhodou jsem v Itálii zašel do obchodu s výprodejem lyží a koupil novější Crossmaxy 12. Včera jsem je byl zkusit na mokrém českém sněhu a paráda. Fungují stejně jako ty devítky. Zase jsem byl v cíli první 8-))). Jsou prostě rychlé. Super rychlé! Takže opět se nebudu pohodově klouzat, ale budu muset makat. Ale za ten prožitek rychlosti do toho jdu!
A pokud Vám nestačí můj laický komentář, níže přidávám pár hodnocení:

ski magazin:

Jede se sportovně, jak si člověk od top allroundů představuje. Přesto má lehké nasazení oblouku, dobře drží a je flexibilní a pohyblivá, i chybu umí odpustit.

ski review:
Tento výkonný lyžařský X stroj je nejlepší s novou woodcore konstrukcí , abyste mohli sjet nejlepší z extrémních tratí. Radikální přenos energie nestanoví žádné omezení pro Vaší rychlost! "
Specifické vlastnosti - asymetrické grafické jádro - dřevěné jádro Isocell - - Kompozitní skořepina jeden stěnový systém - Smartrak ProLink Spaceframe - Spaceframe Base

winter-sport.com:
Dobrý výkon. Výborné carvingové ovládání. Vynikající kontakt se sněhem. Stabilní lyže, se kterými je zábava jezdit.

skitest.net:
Nové zlepšené dřevěné jádro tohoto skicross stroje zaručuje radikální přenos energie a neomezené rychlosti. Carving technika je nutný požadavek.

Žádné komentáře: