čtvrtek 9. října 2008

Míca a kapka

..máme jednu kočku, tak tato informace není až tak zajímavá, ale její odpor k vodě (jako u všech koček) už zajímavý je. V současnosti stojím před problémem, jak jí kápnout do oka kapky. Tedy stačí jedna kapka, ovšem 3x denně. Kapka je samozřejmě mokrá. To ona moc dobře ví a proto dělá vše proto, aby se jí ta mokrota ani nedotkla.
Takže dnes ráno nastal boj, kapka versus oko. Vyhrála kapka, ale odnesly to moje zkrvavené ruce. Takže mám pro Vás otázku. Jak mám sakra kapat kapky do očí kočce, když nesnáší nic mokrýho ? A proč mi ten veterinář nedal raději nějaký tabletky? 8-)

1 komentář:

Martin řekl(a)...

Abys jí zkusil vysvětlit, že to děláš pro její dobro, ti radit nebudu, to je jasný. Mám totiž vyzkoušeno, že to nefunguje ani u o dost inteligentnějších bytostí, jako jsou třeba malý děti.

Rozhodni se podle toho, co je pro tebe důležitější.
Jestli ti případně nebude vadit mít doma jednookou kočku a nechceš jí nutit do styku s kapalinou, nech jí, ať se z toho vylíže sama. Šance tady je, je to přece pověstná koččí vlastnost.
V opačném případě ti zbývají už jen drátěný rukavice a skafandr.